UPOZORNĚNÍ

Hlídejte si, prosím, přihlášky a odhlášky obědů !!!
Vzhledem k současné epidemiologické situaci nejsou obědy přihlašovány ani odhlašovány automaticky, i oběd č.1 si musíte sami přihlásit.
Přihlásit je můžete přes www.strava.cz (pokud máte přeplatky, program vám to umožní). Odhlášky provádějte na www.strava.cz také.
Žáci se mohou během distanční výuky stravovat v jídelně.
V případě zájmu volejte na tel. 318821417 každý den od 8.00 do 13.00 hodin. Obědy je třeba znovu přihlásit!!!
Pro distančně vzdělávané děti se obědy vydávají ve školní jídelně každý den od 13:00 – 14:00. Doba výdeje se může změnit podle zájmu strávníků.
Vzhledem k součastné epidemiologické situaci a na základě informací z MŠMT a Krajské hygienické stanice je obědy možné vydávat pouze dětem nebo zaměstnancům škol, ostatní nemají do jídelny vstup povolen.

Zaměstnanci ZŠ a GOA si obědy musí také sami přihlašovat a odhlašovat.


Školní jídelna  e-mail: skolnijidelnaI.ZS.Sedlcany@seznam.cz

 

 

Obědy odhlašujte den předem do 15:00 h


Úřední hodiny v kanceláři ŠJ: 7:00 – 10:15, 11:00 – 15:00 h
Výdej obědů od 11:30 h – 14 hod.


REKLAMACE vyřizujte v kanceláři školní jídelny!!!
Telefon: 318821417
Karta : 35,- Kč, Čip : 115,- Kč – záloha, Pouzdro na kartu : 35,- Kč


řejeme vám dobrou chuť
Změna jídelního lístku a alergenů vyhrazena podle dodávek surovin
Strava je určena k okamžité spotřebě!!!
Za připravená jídla zodpovídá: Jana Stuchlíková (hlavní kuchařka)



 

Rozpočet 2021

 

Rozpočet 2020

Rozpočet 2019

Rozpočet 2018

27. 6. 2018 Upozornění na změnu!!! (celý text)  vzhledem k tomu, že Česká spořitelna ruší ke dni 31. 12. 2018 sběrné účty, nebude již možnost hradit obědy formou inkasa. Proto prosím, abyste si zřídili trvalý příkaz nebo přešli na placení v hotovosti.Školní jídelna nabízí výběr ze 3 obědů. Každý strávník má přihlášen oběd č. 1. Jakákoli změna oběda (volba č.2, volba č.3 a odhláška) se provádí na objednávkovém terminálu, v kanceláři jídelny a nově od 1. 3. 2014 na internetu. K tomu, aby strávník mohl využívat internetové objednávání je nutné, aby si internetový účet aktivoval. Aktivace se provádí v kanceláři školní jídelny, kde strávník dostane přístupové údaje. Tyto údaje se také zasílají na e-mail strávníka nebo jeho rodičů. Po získání přístupových údajů se na stránkách http://www.strava.cz objeví výběr zařízení, kde zadáte číslo 3745 a dáte odeslat. Poté již vložíte přístupové údaje a můžete objednávat, prohlížet odběr obědů a také vidět jídelníček a vaše platby. Pro rodiče menších strávníků nabízí internetové objednávání možnost kontrolovat docházku jejich dítěte na obědy a také obědy za děti navolit.  Strávník má možnost na internetu vybrat jaké zprávy chce z jídelny dostávat. V případě zájmu pak každý pátek bude na e-mail strávníka zaslán přehled stavu konta a přehled odběru stravy. Na konci každého měsíce pak strávník dostane celkový měsíční přehled o jeho stravování. Mrázková Jaroslava, ředitelka ŠJ  Od letošního roku se budou přeplatky pro strávníky platící převodem z účtu vracet vždy na konci školního roku (začátkem července). Důvodem této změny je přechod na jiný program pro stravování a také vysoké poplatky bankám. Děkuji za pochopení. Jaroslava Mrázková ředitelka školní jídelnyDobrý den, od prosince musíme na jídelníček uvádět alergeny. Pro přehlednost je budeme vypisovat čísly.